Монгол хэл, бичгийн багш нарын Үндэсний Холбоо

МХББНҮХолбооны албан ёсны сайт

Чойжанцангийн Баттулга


  1. Баттулга, Чойжанцангийн . Архангай аймгийн уугуул. 1998 онд МУИС-ийн МСС-ийн Монгол хэл уран зохиолын анги төгссөн. Хэлбичгийн ухааны магистр цолтой. 1999-2008 онд МУИС-ийн Монгол хэлний тэнхимд эрхлэгч, 2008 оноос тус сургуулийн сургалтын албаны даргаар ажиллаж байгаа.  Хэлшинжлэл, монгол хэл заах аргын чиглэлээр судалгаа хийдэг. Ч.Баттулгын хэвлүүлсэн ном бүтээлүүд:
  2. “Монгол хэл, монгол ёс  Уб., 1998. (Эрдэм шинжилгээний өгүүллийн эмхтгэл)
  3. Халх-Монгол авианы дуудлага  Уб., 1999  /Мика Лайхогийн хамтарсан, англи хэлээр, хуурцгийн хамт/
  4. Зөв бичиж сурцгаая (Лий Юүн Жүн солонгос хэлэнд орчуулав)
  5. Монгол хэлний зүйн дасгал сорил  Уб., 2001
  6. Монгол хар яриа  Уб., 2002
  7. Гадаад хүнд монгол хэл заах онол практикийн асуудалд I    Уб., 2003 (Өгүүллийн эмхтгэл)
  8. Амар байна уу? 3  Монгол ярианы хэл гүнзгийрүүлэн сурах бичиг  Уб., 2005
  9. Амар байна уу? 4  Монгол орон судлалын унших бичиг  Уб., 2006 Түүний бичсэн эрдэм шинжилгээний үгүүллүүд:
  1. Гадаад хүнд монгол хэлний авианы дуудлагыг заах онол арга зүйн асуудалд  “Гадаад хэл соёл” ЭШБ. 2004. №5 (229)  106-111
  2. Монгол хэлний ярианы хичээлийн агуулгыг суралцагчдын мэдлэгийн түвшинд хэрхэн уялдуулах вэ?  “Монгол судлал” ЭШБ. 2004 XXIII (328) 256-р тал
  3. Монгол хэлний (гадаадын хүнд) сургалтын чанарын асуудалд “Гүүр” сургууль, Ватиканы төлөөлөгчийн газраас зохион байгуулсан олон улсын ЭШ-ний хуралд тавьсан илтгэл., Гүүр сургууль.,  ЭШ сэтгүүл
Advertisements

Single Post Navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: